MacArthur tábornok, Audrey Hepburn, The Blues Brothers, Tom Cruise és Will Smith. A Ray-Ban szemüvegek története arról szól, hogyan lehet hírnevet szerezni a híres embereknek köszönhetően, és a kultikus filmek hogyan kreálják a divatot.
Vegyünk például egy bluest vagy rockot játszó zenészt. Vagy egy amerikai kultikus film valamelyik hősét. Vagy akár az első közlekedési rendőrt egy filmből. Szinte biztos, hogy mindegyikük valamilyen Ray-Ban szemüveg-modellt visel.
1937-ben alkották meg az első Ray-Ban napszemüveg-modellt, speciálisan az Air Force pilótái számára. A keretek az „Anti Glare” nevet kapták, ma pedig Aviator néven ismerjük őket. Az 50-es évek elején született meg a másik leghíresebb szemüveg-modell, a Wayfarer, amelyről azt tartják, hogy a történelem legkelendőbb szemüveg-modellje. A Ray-Ban sikerét és népszerűségét a mozival és a show-biznisszel való együttműködésnek is köszönheti. A márka szemüvegei feltűntek a XX. század leginkább kultikus filmjeiben, kezdve a Reggeli Tiffanynál c. filmmel, és folytatva az Easy rider, Blues Brothers, Top Gun vagy Las Vegas Parano, Avatar és Veszett kutyák c. filmekkel.
A Ray-Ban az időtlenséget, az eredetiséget, a legendás stílust, a bátorságot és a kivételes technológiát is jelenti. A márkának ezekre az alapvető értékeire vezethető vissza, hogy a Ray-Ban jelenleg a legnépszerűbb szemüvegmárka a világon! A márka legfontosabb üzenete a NEVER HIDE reklámjelszóhoz kapcsolódik, ami azt kommunikálja: legyen bátorságod önmagad lenni. Mert a Ray-Ban a szemüveg azok számára, akik mindig nyitott szemmel néznek a világra.