Elérhetőségek

Perjési Optika

Cím: 9700 Szombathely,
Fő tér 38.
Telefon:
+36-94/321-953
Mobil:
+36-20/399-8525
E-mail:
info@perjesioptika.hu
Nyitvatartás


TOM FORD

A Guccinál eltöltött tervezői évek alatt hamar kiderült, hogy Tom Ford nemcsak a ruhák szabásával és anyaguk összeállításával, hanem a marketing eszközök felhasználásával is provokálni tud.
 

Híressé vált reklám ötletén a női fanszőrzetet G formájúra borotváltatta, az Yves Saint Laurent M7 férfi illatának kampányán pedig egy teljesen meztelen férfi jelent meg a maga teljes valóságában.

A GUCCI REKLÁMOK PROVOKATÍVAK, SOKSZOR KÉTÉRTELMŰEK DE MINDEN ESETBEN ÍZLÉSESEK ÉS EMLÉKEZETESEK VOLTAK.

Ügyesen ötvözte a szexet a fiatalos lendülettel, a buja testiséget a mediterrán életörömmel és a provokáló luxussal. Tom Ford a Guccinál olyan életérzést teremtett, amely a hetvenes évek hangulatát idézte, mégis naprakész volt és modern. Előszeretettel használta a bársony anyagokat selyemmel és bőrrel kombinálva, visszahozta a széles reveres zakókat, a köldökig kigombolt ingeket, a krokodil bőr cipőket, a testre simuló szabást és a bourgeoisie fényűző szmokingokat. Tervei és reklám ötletei miatt csakhamar olyan ismertté vált, mint a márkájukat saját nevükkel jegyző tervezők.

TOM FORD LEGENDA LETT, MIKÖZBEN SOHA EGYETLEN ZAKÓN, SÁLON VAGY ILLATSZEREN SEM JELENT MEG A NEVE.

A Gucci termékek megszállott vásárlói természetesen a mindig makulátlanul de egyedi stílusban öltözködő, rövidre vágott frizurát és napszemüveget viselő tervezővel azonosították a termékeket. Tom Ford szex szimbólummá vált, a világ jelentős magazinjai előszeretettel szerepeltették címlapjaikon, gyakran ledéren öltözött nőkkel és férfiakkal.

HANGOS ÉS FÁJDALMAS TÁVOZÁS.

Óriási sikere és a Gucci márka felértékelődése ellenére, Tom Ford 2005-ben távozott a Gucci éléről. A távozás hangos volt és fájdalmas, de a jövőre vonatkozó elképzeléseit nem tudta a cégcsoport tulajdonosával Henri Pinaulttal összeegyeztetni. A csalódott Tom Ford hosszú ideig nem is akart visszatérni a divat világába, úgy érezte a film a jövője, a 2010 márciusában bemutatott The single man című mozija, valamint a 2016-ban bemutatott Éjszakai ragadozók komoly elismerést hozott, de időközben visszatért a rajzasztalhoz is.

Pár év kihagyás után 2006-ban megalapította saját vállalatát, amely először illatszereket, majd szemüvegeket forgalmazott. A saját márka, a TF logó következetes és alapos felépítése után jelent meg 2007-ben az első ruhavonalával. A Tom Ford illatszerek (signature és private blend vonal) és szemüvegek ma már a legkeresettebbek közé tartoznak.

TOM FORD – A SAJÁT BRAND – PROVOKATÍV, KÖVETKEZETESEN MEGKÜLÖNBÖZTETŐ ÉS BEVÁLLALTAN IGEN DRÁGA.

Minden termék, amelyen megjelenik a tervező neve a felső árkategóriát képviseli, nemcsak imázsa, hanem minősége miatt is. A Tom Ford termékek kampányai legyen az illatszer, napszemüveg, ruha vagy fehérnemű mindig a feltűnést szolgálják. Első férfi illatszerét meztelen női testen a mellek közé szorítva reklámozta, finoman szabott öltönyeit pedig félmeztelen nők, és szeretkező párok között mutatta be.

A botrányokat kavaró és a feltűnést kereső reklámokkal szemben a Tom Ford férfi ruha vonal a klasszikus alapokra, illetve a bevált és férfias vonalakra alapoz, az angol méretes szabóságok tökéletes kidolgozottságát vegyíti az olasz kifinomultsággal. A zakók egyenes és hangsúlyos válla, a széles reverek és a leszűkített derékvonalak markánssá és egyedivé teszik a TF darabokat. Hagyományos megjelenése ellenére az anyagok szokatlan párosítása, a kocka és csíkminták bátor vegyítése, a friss színek újszerű használata teszi a kollekcióját könnyen felismerhetővé.

FILOZÓFIÁJÁNAK LÉNYEGE AZ ELEGANCIA ÚJ FELFOGÁSA, A HAGYOMÁNYOK MEGŐRZÉSE MELLETT EGY ÚJ ÉS BÁTOR LÁTÁSMÓD KIALAKÍTÁSA.

A Guccinál már megszokott módon a saját nevével fémjelzett kollekcióban is következetesen a luxust képviseli, a szűkvonalú krokodil cipők, utazótáskák, kasmír pulóverek és finom arany kiegészítők, de a felirat nélküli farmer nadrág és pólóingek is a tökéletességről, és szembeötlő luxusról szólnak.

Minden kollekciójának fontos részét képezik az alkalmi ruhák, hiszen azt vallja, hogy napjaink „laza” világrendjében ezekre a különleges darabokra, mint a szmoking, a selyem, bársony és brokát dinner jacketek, a lakk cipők és csokornyakkendők különösen nagy szükségünk van, hogy ne felejtkezzünk meg az elegancia fontosságáról.

A Tom Ford üzletek szerte a világban nagyvonalúan berendezettek, luxuslakás érzetét keltik. A berendezés a szürke és barna szín kompozícióján alapszik, melyet a fém és arany bútorok feszessége és a macassar fa falbetétek melegsége tesz különlegessé.

Tom Ford mára a divatvilág egyik megkerülhetetlen személyisége, aki elég erős és magabiztos ahhoz, hogy megmaradjon saját elképzeléseinél, a luxus és elegancia valamint a klasszikus vonalak, a különleges minőség és provokáló testiség ötvözésénél.

FORDULJANAK BÁRMERRE IS A TRENDEK, LEGYEN BÁRMENNYIRE IS CASUAL A VILÁG, TOM FORD VONALAI UGYANOLYAN FELISMERHETŐEK MARADTAK MINT MAGA A TERVEZŐ,

aki a makulátlan skatulya elegancia kitartó híveként, remekbe szabott fekete öltönyt, roppanósra vasalt inget és fekete nyakkendőt visel, leggyakrabban saját különleges illatszervonalának Oud Wood kompozíciójával befejezve.

TOM FORD

Vissza az előző oldalra!
Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
Perjési Optika - Magyar