Elérhetőségek

Perjési Optika

Cím: 9700 Szombathely,
Fő tér 38.
Telefon: +36-94/321-953
Fax: +36-94/321-953
Mobil: +36-20/399-8525
E-mail: info@perjesioptika.hu
Munkatársak Nyitvatartás


Márkák

Szemüvegek minden fronton

MacArthur tábornok, Audrey Hepburn, The Blues Brothers, Tom Cruise és Will Smith.
A Ray-Ban szemüvegek története arról szól, hogyan lehet hírnevet szerezni a híres embereknek köszönhetően, és a kultikus filmek hogyan kreálják a divatot.

A Maui Jim 30 évvel ezelőtt kezdett a gyönyörű Hawaii strandokon napszemüvegeket árulni. Ma már a világon szinte mindenhol létezik Maui Jim képviselet és vezetővé vált a prémium polarizált napszemüvegek szegmensében.

Rudy Barbazza 1985-ben indította útnak álmát - kifejezetten a sportolók igényei szerint tervezett szemüvegeket kezdett gyártani.
Filozófiája a kezdetektől fogva ugyanaz volt: a csúcsminőség eléréséhez nélkülözhetetlen a részletekbe menő odafigyelés, igények felmérése, és a folyamatos fejlesztés - legyen szó akár az alapanyagokról, vagy akár a formatervezésről.

Ékszerészi Tökéletesség

A Bvlgari márka kezdettől fogva az olasz ékszerek, kiegészítők és karórák legkiválóbb minőségének volt a jelképe.
Bvlgari a modern elegancia és a választékos stílus kifejezésének csúcsformája a nők és a férfiak számára.

SZICÍLIAI CSIPKE ÉS OLASZ ELEGANCIA

Dolce&Gabbana szerint a nőnek szexepilt kell sugároznia, amelyet olyan elemek hangsúlyoznak, mint a magas sarok, fűző, csipkék vagy éppen állati motívumok.

EMPORIO ARMANI: KÉNYELMES STÍLUS MINDEN ALKALOMRA

Az Emporio Armani Giorgio Armani klasszikus stílusának fesztelen interpretációja.

A KÉPZELET HATÁRAIN TÚL

A cég története 1975-re nyúlik vissza.
Az Oakley – az egyik leginkább innovatív márka a Luxottica portfóliójában –kezdettől fogva elutasította a középszerűséget és az innováció eszméjének vak követését. Ledöntve a határokat a stílus, a forma és a funkció között, az Oakley termékei megszegtek mindenféle konvenciót.

PRADA SPORT Kis családi cégtől a luxusdivat birodalmáig – röviden így lehetne leírni a Prada márka történetét.

101 ÉV HAGYOMÁNY

Prada márka egyet jelent azzal a stílussal, amely gyakran kijelöli, és előre látja a trendeket a divat világában, ill. azon kívül is.

SZÍNHÁZ, EXTRAVAGANCIA & MEDÚZA

Egy ember rendkívüli víziójával kezdődött, és a világ egyik legfontosabb divatházává alakult át.

PONT A SZEMEMRE VALÓ!

A Vogue Eyewear a fast-fashion típusú mai divat – amely olyan, mint a világ körülöttünk: dinamikus, változó és színes - kvintesszenciája.

Edwin Land 1929-ben találta fel az első polarizált lencsét, majd 1937-ben megalapította a Polaroidcéget.


Vissza az előző oldalra!

Perjési Optika - Magyar