Márkák / PRADA

PRADA

PRADA

A márka innovatív szellemiségeaz erős hagyományokkal kombinálva a minőség világosan látható jele, amely áthatja az egész alkotásifolyamatot, a gyártástól kezdve egészen az értékesítési pontokig.

A Prada márka története 1913-ban indult, amikor Mario Prada egy exkluzív szalont nyitott Milánóban, a II. Viktor Emmanuel Galériában. A szalon kínálatában bőrtáskák, bőröndök, poggyászfelszerelések és kiegészítők szerepeltek. A bolt impozánsvevő köre elegáns európai arisztokratákból, méltóságokból és a királyi családok tagjaiból állt. Annak ellenére, hogy Mario Prada az üzleti tevékenységet tipikusan férfiasfoglalkozásnak tekintette, a körülmények okán a stafétabotot a család nőtagjai vették át –a céget jelenleg lányunokája, Miuccia vezeti.

A Prada szemüvegek arról ismertek, hogy két, látszólag ellentétes elemet kapcsolnak össze: az avantgardista formatervezést és a kereskedelmi sikert. Ideális példa erre a Minimal Baroque speciális kollekció, amely elképesztő sikert aratott az egész világon. Ez az innovatív szellem járja át mindegyik szemüveg-kollekciót, és minden alkalommal meglepetést okoz.

Miuccia Prada vagyonát a Forbes 12,4 milliárd dollárra becsüli, ami a harmadik helyet jelenti számára a leggazdagabb olaszok listáján. Jelenleg a Prada márka a világ legfontosabb divatházai közé tartozik.

 


Kapcsolódó galéria:


««  «  1 2 3 4 5 6  »  »»
6 oldal, 195 összesen, 1-36

« Vissza az előző oldalra!


« Vissza az előző oldalra!

Elérhetőségek

Perjési Optika

9700 Szombathely,
Fő tér 38.
Telefon: +36-94/321-953
E-mail küldése
Perjési Optika - Magyar